Το 1555.gov.gr δημιουργήθηκε για σένα!

Ο Οδηγός του Πολίτη εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Από την 1η Ιουνίου 2023 όσοι μη μισθωτοί διαπιστώσουν ότι δεν διαθέτουν ασφαλιστική ικανότητα, παρά το γεγονός ότι έχουν αποπληρώσει τις κατ’ ελάχιστον αναλογούσες εισφορές εμπρόθεσμα, μπορούν να υποβάλλουν σχετικό αίτημα ηλεκτρονικά στον ιστότοπο του e-ΕΦΚΑ, στην πλατφόρμα: «Έλεγχος ασφαλιστικής ικανότητας μη Μισθωτών» και να τους αποδίδεται άμεσα, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις.

Η υποβολή των αιτήσεων για τον Κοινωνικό Τουρισμό 2023-2024 της Δ.ΥΠ.Α, ξεκινάει την Τρίτη 30.05.2023 και ώρα 10:00. Οι αιτήσεις υποβάλλονται, αποκλειστικά, ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με τους κωδικούς TAXISnet.

Η πλατφόρμα θα ανοίγει σταδιακά ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ ως εξής:

  • 30.05.2023 μόνο τα ΑΦΜ σε 1 ή 2
  • 31.05.2023 μόνο τα ΑΦΜ σε 3 ή 4
  • 01.06.2023 μόνο τα ΑΦΜ σε 5 ή 6
  • 02.06.2023 μόνο τα ΑΦΜ σε 7 ή 8
  • 03.06.2023 μόνο τα ΑΦΜ 9 ή 0
  • 04 & 05.06.2023  επιτρέπονται όλα τα ΑΦΜ  έως ώρα 23:59.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο της Δ.ΥΠ.Α εδώ.

Βασικά στοιχεία λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 1555

5.502.600

εισερχόμενες κλήσεις

5.188.965

κλήσεις έχουν
εξυπηρετηθεί πλήρως

39''

μέσος χρόνος αναμονής

Στατιστικά έως τις 31/03/2023

Συχνές ερωτήσεις

Τελευταία Νέα

Ξεπέρασαν τα 5 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας

Κ. Χατζηδάκης: Στο 1555 κάλεσε η μισή Ελλάδα και πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε Από το Γραφείο... read more

1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών

Το 99,4% των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα ή σε λίγες μέρες read more

Ένα χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει το 1555

Κ. Χατζηδάκης: To 1555 είναι στην πράξη μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη – Και ήρθε για να μείνει read more

Το ΝΑΤ και το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων εντάσσονται στο 1555

Ταχύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση για χιλιάδες επιπλέον ασφαλισμένους και συνταξιούχους read more

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας read more

Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο read more

Φορείς & Υπηρεσίες