Νέα – Ανακοινώσεις

Επίσκεψη του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνι Γεωργιάδη στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 με αφορμή την έναρξη πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα

O Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023, το τηλεφωνικό κέντρο του 1555, με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Ενημέρωση των ασφαλισμένων για την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων στο πλαίσιο πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης τους από τον e-ΕΦΚΑ, μέσω της υπηρεσίας του 1555, σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης

Ο e-ΕΦΚΑ μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1555, δρομολογεί πιλοτικά πρωτοβουλία για την τηλεφωνική ενημέρωση και την καθοδήγηση των ασφαλισμένων του, με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους...


Κατηγορία: Ανακοινώσεις
KSeperasan ta 7 ekatommyria oi apantimenes kliseis politwn sto 1555

Ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555

Πάνω  από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται, όπως αποδεικνύεται, ραγδαία. Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103  κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα).


Dipli vravefsi gia to 1555 sta DEI BITE Awards 2023

Διπλή βράβευση για το 1555 στα ΔΕΗ BITE Awards 2023

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε το ενιαίο πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα,1555, στα φετινά ΔΕΗ BITE Awards 2023.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Ξεπέρασαν τα 5 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες λειτουργίας

Κ. Χατζηδάκης: Στο 1555 κάλεσε η μισή Ελλάδα και πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα. Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα...


1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών

Το 99,4% των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα ή σε λίγες μέρες


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Το ΝΑΤ και το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων εντάσσονται στο 1555

Ταχύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση για χιλιάδες επιπλέον ασφαλισμένους και συνταξιούχους


Κατηγορία: Δελτία τύπου

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο


Κατηγορία: Ανακοινώσεις