Το τηλεφωνικό κέντρο 1555

ΝΕΟΣ ΕΝΙΑIΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
home-3t-cog

Λειτουργία 24/7 & χωρίς χρέωση για τον πολίτη

home-3t-clock

Ελάχιστος χρόνος αναμονής

home-3t-hand

Άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση

Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, με σκοπό την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, ενοποιώντας τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος στο Υπουργείο και τους Φορείς του.

Έχει σχεδιαστεί ώστε να εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες πολίτες την ημέρα, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Πλέον, καμία κλήση δεν χάνεται, κανένα ερώτημα δεν μένει αναπάντητο. Με ένα απλό τηλεφώνημα, χωρίς χρέωση, κάθε πολίτης μπορεί να έχει άμεση και αξιόπιστη ενημέρωση, φιλική εξυπηρέτηση και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων του.

Το 1555 εκφράζει μια νέα κουλτούρα εξυπηρέτησης!

Βασικά στοιχεία λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 1555

10.631.822

εισερχόμενες κλήσεις

10.198.718

κλήσεις έχουν
εξυπηρετηθεί πλήρως

17’’

μέσος χρόνος αναμονής

Στατιστικά έως τις 31/10/2024

Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο

Γενική πληροφόρηση

Ομάδα Front Office

Προσωποποιημένη πληροφόρηση

Ομάδα Back Office

Πώς λειτουργεί η γενική πληροφόρηση

Ομάδα Υποδοχής – Front Office

Είναι η ομάδα που υποδέχεται όλο τον όγκο των εισερχόμενων κλήσεων.
Η στελέχωση της ομάδας υποδοχής είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να απαντά σε όλες τις κλήσεις, χωρίς μεγάλες αναμονές. Αξιοποιώντας ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία, τα στελέχη της ομάδας παρέχουν άμεσα και αξιόπιστα απαντήσεις, σε οποιοδήποτε ερώτημα γενικής πληροφόρησης του πολίτη. Επίσης, έχουν εκπαιδευτεί για να καθοδηγούν τον πολίτη στη χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών των φορέων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Εάν ο πολίτης έχει κάποιο σύνθετο αίτημα, τότε αυτό προωθείται
για περαιτέρω διαχείριση από την Ομάδα Back Office,
μέσα από εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα.

Πώς λειτουργεί η προσωποποιημένη πληροφόρηση

Ομάδα Διαχείρισης Αιτημάτων - Back Office

Η ομάδα αποτελείται από έμπειρα στελέχη των φορέων, που υποδέχονται τα σύνθετα αιτήματα και αναλαμβάνουν την περαιτέρω επικοινωνία με τον πολίτη, για περισσότερες πληροφορίες και την τελική τους επίλυση. Τα μέλη της ομάδας έχουν πλήρη γνώση και πρόσβαση σε συστήματα, ώστε να διαχειρίζονται τη συντριπτική πλειονότητα των εξειδικευμένων, προσωποποιημένων αιτημάτων και να δίνουν απαντήσεις σε άμεσο χρόνο.

Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2021, το 1555

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 απέσπασε σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που απονεμήθηκαν την Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021 από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Το 1555 έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς. Η διάκριση αυτή αποτυπώνει τη μέχρι τώρα επιτυχημένη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και τη νέα κουλτούρα που εκφράζει και υπηρετεί, σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη.

Είσοδος στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση