Νέα – Ανακοινώσεις

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας

1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555

Αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης του κοινού για ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555

Το 1555 κερδίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών και γίνεται κομμάτι της καθημερινότητας τους


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Χρονιάς το 1555

Σημαντική διάκριση για τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.


Κ. Χατζηδάκης: Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας – Το 1555 τα αλλάζει όλα

Τίθεται από σήμερα σε πλήρη λειτουργία o Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη – 400.000 απαντημένες κλήσεις από τα τέλη Ιουλίου


Κατηγορία: Δελτία τύπου

Νέες υπηρεσίες προστίθενται στον τετραψήφιο αριθμό 1555

Όλες οι υπηρεσίες και οι φορείς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο που ξεκίνησε από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ


Κατηγορία: Δελτία τύπου

Σε δοκιμαστική λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.


Κατηγορία: Δελτία τύπου