
Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Γι’ αυτό τώρα η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555 επεκτείνεται και προσφέρει τη δυνατότητα σε πολίτες με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα, μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους εκπροσώπους, εκπαιδευμένους στη θεματολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι.
Βήματα για την υποβολή αιτήματος ραντεβού για βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα
- Εισέρχεστε στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555
- Επιλέγετε «Αίτημα ραντεβού βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα»
- Μόλις το πατήσετε, σας οδηγεί στη σελίδα σύνδεσης με τους προσωπικούς σας κωδικούς TaxisNet
- Αφού συνδεθείτε, επιλέγετε τουλάχιστον 2 διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες για τον καθορισμό του ραντεβού
- Επιλέγετε Φορέα και θεματολογία που ταιριάζει στο ζήτημά σας
- Η ενημέρωση για την επιβεβαίωση του ραντεβού σας, θα σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε. Στην επιβεβαίωση, θα συμπεριλαμβάνεται ο σύνδεσμος που θα χρησιμοποιήσετε για την είσοδό σας στο περιβάλλον βιντεοκλήσης.
Αποκλειστικά την ημέρα του ραντεβού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο 10 λεπτά πριν από την ώρα του ραντεβού σας και έως 10 λεπτά μετά (π.χ. αν το ραντεβού σας είναι στις 09:00, ο σύνδεσμος εισόδου θα είναι ενεργός από τις 08:50 έως τις 09:10).
Η υπηρεσία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 και δεν λειτουργεί κατά τη διάρκεια επίσημων αργιών. Η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται.