1555: Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών
Το 99,4% των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα ή σε λίγες μέρες
Το 99,4% των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα ή σε λίγες μέρες
Κ. Χατζηδάκης: To 1555 είναι στην πράξη μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη – Και ήρθε για να μείνει
Ταχύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση για χιλιάδες επιπλέον ασφαλισμένους και συνταξιούχους
1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας
Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο
Αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης του κοινού για ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ
Το 1555 κερδίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών και γίνεται κομμάτι της καθημερινότητας τους
Σημαντική διάκριση για τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Τίθεται από σήμερα σε πλήρη λειτουργία o Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη – 400.000 απαντημένες κλήσεις από τα τέλη Ιουλίου
Όλες οι υπηρεσίες και οι φορείς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο που ξεκίνησε από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ