Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: νέα υπηρεσία του 1555

Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: νέα υπηρεσία του 1555

Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: νέα υπηρεσία του 1555

Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων.

Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης.

Το τηλεφωνικό κέντρο του 1555 επισκέφθηκε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να παρακολουθήσει τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα», αλλά και τον προγραμματισμό ραντεβού.

Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με στόχο -πάντοτε- την άμεση και «ανθρώπινη» εξυπηρέτηση.

Ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, εισέρχεται στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555, επιλέγει το πεδίο «Αίτημα ραντεβού βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα» και οδηγείται στη σελίδα σύνδεσης με τους προσωπικούς του κωδικούς TaxisNet.

Αφού συνδεθεί, επιλέγει τουλάχιστον 2 διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες για ραντεβού. Αμέσως μετά επιλέγει τον Φορέα και τη θεματολογία και λαμβάνει στην ηλεκτρονική διέυθυνση που έχει δηλώσει την επιβεβαίωση του ραντεβού του, μαζί με τον σύνδεσμο που θα χρησιμοποιήσει για την είσοδο στο περιβάλλον βιντεοκλήσης.

Την ημέρα του ραντεβού, ο σύνδεσμος μπορεί να χρησιμοποιηθεί 10 λεπτά πριν από την ώρα του ραντεβού και έως 10 λεπτά μετά, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται.

Η υπηρεσία είναι στη διάθεση των πολιτών Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 και δεν λειτουργεί κατά τη διάρκεια επίσημων αργιών.

Η κα Κεραμέως παρακολούθησε σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία που ακολουθείται για τον ορισμό ραντεβού από το site του 1555, ενώ παρακολούθησε και δοκιμαστικό βιντεοκλήσης μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.

Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης συνομίλησε με υπαλλήλους της υπηρεσίας της νοηματικής, ενώ μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555 προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών, μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών».

Κοινοποιήστε αυτή την ανάρτηση

Επισκόπηση

Η ιστοσελίδα αυτή χρησιμοποιεί πληροφορίες cookies τα οποία αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή του κατά την επιστροφή του στην ιστοσελίδα και βοηθούν στην κατανόηση και τη βελτίωση της εμπειρίας του στο περιβάλλον αυτής. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τις επιλογές του ή να καταργήσει τη συναίνεσή του ανά πάσα στιγμή μέσω της Δήλωσης για τα Cookies στην ιστοσελίδα.