Νέα εποχή στις κοινωνικές παροχές – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε από το 1555 για την προπληρωμένη κάρτα
Αλλαγές στον τρόπο καταβολής των κοινωνικών επιδομάτων της ΔΥΠΑ και του ΟΠΕΚΑ.
Αλλαγές στον τρόπο καταβολής των κοινωνικών επιδομάτων της ΔΥΠΑ και του ΟΠΕΚΑ.
Στις 28/02/2025 λήγει η ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ. Εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις, η ανανέωση γίνεται αυτόματα.
Το αμέριστο ενδιαφέρον του κοινού συγκεντρώνει η συμμετοχή του 1555 στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (7-15 Σεπτεμβρίου 2024), καθώς κατά τις τέσσερις πρώτες μέρες της διοργάνωσης η ανταπόκριση των πολίτων στις live υπηρεσίες εξυπηρέτησης που παρέχονται είναι εντυπωσιακή. Το 1555 είναι το πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Έχοντας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις πολύωρες αναμονές και την ταλαιπωρία, το 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης εξυπηρετεί σήμερα ένα μέσο όρο 14.000 κλήσεων την ημέρα, άμεσα, φιλικά και αξιόπιστα.
Η ασφαλιστική ικανότητα αποτελεί εδώ και χρόνια ένα από τα πιο σύνθετα προβλήματα για τους ασφαλισμένους. Οι αλλαγές που εφαρμόζονται ήδη για την απόκτηση ασφαλιστικής ικανότητας, καθώς και για τη διευθέτηση των οφειλών και τον υπολογισμό δόσεων που πλέον μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά, αλλάζουν πλήρως την διαδικασία μειώνοντας την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων.
O Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023, το τηλεφωνικό κέντρο του 1555, με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης.
Ο e-ΕΦΚΑ μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1555, δρομολογεί πιλοτικά πρωτοβουλία για την τηλεφωνική ενημέρωση και την καθοδήγηση των ασφαλισμένων του, με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους...
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται, όπως αποδεικνύεται, ραγδαία. Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα).
Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε το ενιαίο πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα,1555, στα φετινά ΔΕΗ BITE Awards 2023.
Κ. Χατζηδάκης: Στο 1555 κάλεσε η μισή Ελλάδα και πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα. Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα...