Νέα – Ανακοινώσεις

1555: Πρωταγωνιστεί στην 89η ΔΕΘ με νέες υπηρεσίες και συμπεριληπτική εξυπηρέτηση

Με ζωηρό ενδιαφέρον υποδέχεται το κοινό στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τις καινοτόμες υπηρεσίες του 1555, του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης πολιτών για θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: νέα υπηρεσία του 1555

Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: νέα υπηρεσία του 1555

Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Νέα εποχή στις κοινωνικές παροχές – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε από το 1555 για την προπληρωμένη κάρτα

Αλλαγές στον τρόπο καταβολής των κοινωνικών επιδομάτων της ΔΥΠΑ και του ΟΠΕΚΑ.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις
C25.0195_ASFALISTIKH-IKANOTHTA-INFOGRAPHIC

Ανανέωση Ασφαλιστικής Ικανότητας για την περίοδο 01/03/2025 – 28/02/2026

Στις 28/02/2025 λήγει η ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ. Εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις, η ανανέωση γίνεται αυτόματα.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

1555: Κερδίζει τις εντυπώσεις με live υπηρεσίες εξυπηρέτησης στην 88η ΔΕΘ

Το αμέριστο ενδιαφέρον του κοινού συγκεντρώνει η συμμετοχή του 1555 στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (7-15 Σεπτεμβρίου 2024), καθώς κατά τις τέσσερις πρώτες μέρες της διοργάνωσης η ανταπόκριση των πολίτων στις live υπηρεσίες εξυπηρέτησης που παρέχονται είναι εντυπωσιακή. Το 1555 είναι το πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Το 1555 «κερδίζει το στοίχημα» της εξυπηρέτησης του πολίτη – Οι απαντημένες κλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 8 εκατομμύρια

Έχοντας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις πολύωρες αναμονές και την ταλαιπωρία, το 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης εξυπηρετεί σήμερα ένα μέσο όρο 14.000 κλήσεων την ημέρα, άμεσα, φιλικά και αξιόπιστα.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

«Οδηγός» για την απόκτηση ασφαλιστικής ικανότητας – Τα «βήματα» που απαιτούνται

Η ασφαλιστική ικανότητα αποτελεί εδώ και χρόνια ένα από τα πιο σύνθετα προβλήματα για τους ασφαλισμένους. Οι αλλαγές που εφαρμόζονται ήδη για την απόκτηση ασφαλιστικής ικανότητας, καθώς και για τη διευθέτηση των οφειλών και τον υπολογισμό δόσεων που πλέον μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά, αλλάζουν πλήρως την διαδικασία μειώνοντας την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Επίσκεψη του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνι Γεωργιάδη στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 με αφορμή την έναρξη πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα

O Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023, το τηλεφωνικό κέντρο του 1555, με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης.


Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Ενημέρωση των ασφαλισμένων για την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων στο πλαίσιο πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης τους από τον e-ΕΦΚΑ, μέσω της υπηρεσίας του 1555, σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης

Ο e-ΕΦΚΑ μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1555, δρομολογεί πιλοτικά πρωτοβουλία για την τηλεφωνική ενημέρωση και την καθοδήγηση των ασφαλισμένων του, με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους...


Κατηγορία: Ανακοινώσεις
KSeperasan ta 7 ekatommyria oi apantimenes kliseis politwn sto 1555

Ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555

Πάνω  από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται, όπως αποδεικνύεται, ραγδαία. Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103  κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα).


Επισκόπηση

Η ιστοσελίδα αυτή χρησιμοποιεί πληροφορίες cookies τα οποία αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή του κατά την επιστροφή του στην ιστοσελίδα και βοηθούν στην κατανόηση και τη βελτίωση της εμπειρίας του στο περιβάλλον αυτής. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τις επιλογές του ή να καταργήσει τη συναίνεσή του ανά πάσα στιγμή μέσω της Δήλωσης για τα Cookies στην ιστοσελίδα.